عضویت در سایت

مشاوره و برنامه ریزی هفتگی

 

نکات مهم مشاوره ای

 

مشاور خوب : همیشه دردسترس است امید به موفقیت را حفظ میکند منبع مناسب نسبت به توانایی های داوطلب انتخاب میکند آزمونهای آزمایشی را بررسی میکند ونقاط ضعف را برطرف میکند .

 

داوطلب خوب : همیشه به هدف خود فکر میکند واهل عمل است وقت خود را بیهوده تلف نمیکند بهانه ای برای درس نخواندن ندارد وهمیشه پرانرژی وبا امید به راهش ادامه میدهد.

تذکر: حتما باید نقاط ضعف درآزمون یوس برطرف شود زیرا از لحاظ درصد قبولی این آزمون با کنکور ایران متفاو ت است واشتباه دربیش از دو سوال شانس قبولی رادر رشته های پرطرفدار مثل پزشکی ودندانپزشکی و… بسیار کم میکند.

 

منبع مناسب : حجم مناسب را در درسنامه داشته باشد حجم کم مسلما باعث یادگیری ناقص می شود وحجم زیاد ودشواربودن درسنامه وقت بیشتری را ازداوطلب میگرد دردروس ریاضی وهندسه تمرین وتست زدن تاثیر بیشتری نسبت به مطالعه درسنامه های طولانی وسنگین درموفقیت فرد دارد.

ارائه راحل های کوتاه ومناسب یکی از مهمترین ویژگی های یک منبع خوب است انتخاب منابع درسی باید هوشمندانه باشد سطح علمی وپایه داوطلب حتما باید درنظر گرفته شود که این امر نیاز به مشاوره تخصصی دارد.

 

آزمون خوب : یوس مانند کنکور ایران نیست که آزمونهای مبحثی ومحدود کاربرد مناسب داشته باشد آزمونهای مرحله ای باید همیشه از اول مباحث طراحی شود این امر باعث مرور اجباری می شود مفاد درسهای امتحانی درآزمون یوس نیاز به تمرین مدارم وهمیشگی دارد زیرا اینجا سرعت عمل بسیار مهم است طبق تجربه داوطلبانی که در آزمونهای مبحثی محدود شرکت می کنند معمولا درسال اول نتیجه مناسب نمیگیرند.

تذکر: ازمونهای آزمایشی برای داوطلبان یوس ضروری است وداوطلبانی که درآزمونهای شبیه سازی شده شرکت نمی کنند احتمال قبولی شان بسیار کم است.

آزمون باید منطبق با تغییرات چند سال اخیر باشد داوطلبانی که سابقه شرکت در آزمونهای آزمایشی دارند می دانند که تغییرات اخیر در هیچ آزمون آزمایشی توسط موسسات مختلف اعمال نمی شود و به همین دلیل در امتحان یوس دانشگاه ها معمولا باچند سوال غیر آشنا روبرو می شوند که احتمال پاسخ غلط وکم آوردن وقت در سر جلسه را بیشتر می کند برنامه آزمون آزمایشی باید فرصت جبران را در نقاط ضعف ودروس مطالعه نشده به داوطلب بدهد. بهتراست چند ازمون یک بار فصل جدید در آزمون اعمال نشود ما همه این موارد را در آزمونهای انلاین مان رعایت کرده ایم . برای مشاهده برنامه و شرایط شرکت در آزمون های آنلاین یوس تا صد کلیک کنید.

 

اهمیت برنامه ریزی درسی:

 

  1. جهت می دهد. برنامه ریزی این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد که بدانید به کجا می خواهید بروید و چطور باید به آنجا بروید.بدون برنامه جهت مشخصی نخواهید داشت و وقت خود را برای کارهایی تلف خواهید کرد که ممکن است هیچ تاثیری در آینده شما نداشته باشد.
  2. رویاهای قابل دسترس می دهد. اگر تابه حال رویاهای تان برای تان غیرممکن و دست نیافتنی می نمود، شاید به این خاطر بوده است که هیچ طرح و برنامه ای برای رسیدن به آنها آماده نکرده اید .
  3. آرامش می دهد. همین که بدانید قدم ها و مراحل رسیدن به آن چه می خواهید را طی می کنید، احساس آرامش خواهید کرد. بدون برنامه دچار گیجی و سردرگمی خواهید شد که کجا بروید و روزتان را چطور بگذرانید.
  4. هدف می دهد. وقتی تصمیم می گیرید که طبق برنامه پیش بروید برای خود هدفی خواهید داشت و برای رسیدن به آن قدم برمیدارید.
  5. شور و اشتیاق می دهد. موفقیت، تحقق پیش رونده یک هدف ارزشمند است. موفقیت سرنوشت نیست. وقتی هدفی پیش روی خود

داشته باشید، باشور و اشتیاق بیشتر و برای رسیدن به آن هدف قدم برمیدارید.

  1. قدرت می دهد. برنامه ریزی و هدفمند بودن باعث می شود به طریقی درست پیش روید واین به شما اساس قدرت می دهد.
  2. داشتن چشم اندازی دقیق از زمان دارید. با برنامه درس خواندن این امکان را به شما می دهد که شروع و پایان مطالب را بدانید و زمانبندی درستی داشته باشید.
  3. کل زندگی شما نظم پیدا می کند.
  4. امکان مرور کردن های منظم خواهید داشت. که این بزرگترین عامل موفقیت خواهد بود.
  5. اشکالات قابل کنترل می شود. اگر دید دقیق و حساب شده ای از برنامه درسی داشته باشید بهتر متوجه نقاط ضعف و قوت خود خواهید شد و جای جبران برایتان باز می شود.

نمونه ی برنامه ی هفتگی گروه آموزشی یوس تا صد

جهت برنامه ریزی تخصصی هفتگی یکی از سه راه زیر را انتخاب کنید

1 . فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید.

2 . پاسخ های فرم زیر را به واتس آپ یا تلگرام شماره ی 09382546805 ارسال کنید.

3 . پاسخ های فرم زیر را به اینستاگرام @yosta100 ارسال کنید.

📍 دانشپذیرانی که در شهر تبریز هستند میتوانند حضوری به آموزشگاه مراجعه کنند.جهت هماهنگی با شماره 09382546805 تماس بگیرید.

هزینه ی مشاوره و برنامه ریزی هفتگی :

  مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای + 23 مرحله آزمون آنلاین شش میلیون تومان


 

 

 

برو بالا